Kadonnut kortti

Onko Plussa-korttisi tai Plussa-ominaisuudella varustettu maksukorttisi hävinnyt tai vioittunut? Tee asiasta ilmoitus Plussa-tililläsi tai suoraan pankille, ja tilaa uusi Plussa-kortti tilalle.

Tällä sivulla

Kadonnut Plussa-kortti

Jos Plussa-kortti häviää, on tärkeä sulkea kortti välittömästi Plussa-rahan väärinkäytön välttämiseksi. Voit myös ilmoittaa kadonneesta kortista K-Plussan asiakaspalveluun ma–pe 9–21 ja la 10–15.

K-kaupoissa ei voi tehdä kortin katoamisilmoitusta, mutta kaupasta saat väliaikaisen kortin kadonneen tilalle. Väliaikaisella kortilla voit jatkaa pisteiden keräämistä ja hyödyntää Plussa-edut. Plussa-rahaa väliaikaisella kortilla ei voi käyttää. Uuden Plussa-kortin saat postitse kotiisi noin kahden viikon kuluessa.

Ilmoita Plussa-ominaisuudella varustetun maksukortin katoamisesta puhelimitse 020 333 (toiminnassa 24h/vrk). Katoamisilmoitusta tehdessäsi sinulta kysytään henkilötunnuksesi henkilöllisyyden varmistamiseksi. Myös kortin numeron muistaminen helpottaa katoamisilmoituksen tekemistä. Saamme sulkutiedon K-Plussaan pankilta ja näin myös Plussa-rahan käyttö estyy.

Kadonnut K-Plussa Mastercard -kortti

Jos K-Plussa Mastercard -korttisi katoaa, ilmoita siitä välittömästi korttien sulkupalveluun 0100 0555, ulkomailta +358 100 0555 (toiminnassa 24 h/vrk).

Asiakkaan vastuu kortin luvattomasta käytöstä päättyy ilmoitushetkellä.

Kadonnut OP-maksukortti K-Plussa-ominaisuudella

Jos OP-Visa, OP-Visa Debit tai OP-Visa Electron Plussa-ominaisuudella oleva korttisi katoaa, ilmoita siitä välittömästi korttien sulkupalveluun 0100 0555, ulkomailta +358 100 0555 (toiminnassa 24h/vrk).

Kadonnut Nordea Visa Electron -kortti K-Plussa-ominaisuudella

Jos Nordea Visa Electron Plussa-ominaisuudella oleva korttisi katoaa, ilmoita siitä välittömästi korttien sulkupalveluun 020 333, ulkomailta +358 20333 (toiminnassa 24h/vrk).

Kadonnut Danske Bank Mastercard Debit K-Plussa -kortti

Jos Danske Bank Mastercard Debit K-Plussa -korttisi katoaa, ilmoita siitä välittömästi korttien sulkupalveluun 0200 2585, ulkomailta +358 200 2585 (toiminnassa 24h/vrk, pvm/mpm).

Vioittunut Plussa-kortti

Jos Plussa-korttisi on vioittunut, ilmoita siitä K-Plussan asiakaspalveluun. Saat uuden Plussa-kortin noin kahden viikon kuluessa.

Vioittunut K-Plussa Mastercard -kortti

K-Plussa MasterCardJos K-Plussa Mastercard -korttisi vioittuu, ota yhteys OP-Korttiyhtiön asiakaspalveluun 010 252 7020 ma-pe klo 9.00-16.30 Saat K-ryhmän kaupasta käyttöösi väliaikaisen Plussa-käteiskortin, jolla voit jatkaa pisteiden keräämistä. Uuden K-Plussa Mastercard -kortin saat postitse kotiisi.

Vioittunut OP-maksukortti K-Plussa-ominaisuudella

Jos OP-Visa, OP-Visa Debit tai OP-Visa Electron Plussa-ominaisuudella oleva korttisi vioittuu, ota yhteys omaan Osuuspankkiisi tai OP 0100 0500 asiakaspalveluun. Lähimmästä K-ryhmän kaupasta saat käyttöösi väliaikaisen Plussa-kortin, jolla voit jatkaa pisteiden keräämistä. Uuden OP-Visa- tai OP-Visa Electron -kortin K-Plussa-ominaisuudella saat postitse kotiisi.

Vioittunut Nordea Visa Electron -kortti K-Plussa-ominaisuudella

Jos Nordea Visa Electron Plussa-ominaisuudella oleva korttisi vioittuu, ota yhteys Nordean Asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm) ma–pe klo 8–20 tai lähimpään Nordean konttoriin. Lähimmästä K-ryhmän kaupasta saat käyttöösi väliaikaisen Plussa-kortin, jolla voit jatkaa pisteiden keräämistä. Uuden Nordea Visa Electron -kortin Plussa-ominaisuudella saat postitse kotiisi.

Vioittunut Danske Bank Mastercard Debit K-Plussa -kortti

Jos Danske Bank Mastercard Debit Plussa -korttisi vioittuu, ota yhteys Danske Bankin Asiakaspalveluun 0200 2580 (pvm/mpm) arkisin klo 9–18 tai lähimpään pankin konttoriin. Lähimmästä K-ryhmän kaupasta saat käyttöösi väliaikaisen Plussa-kortin, jolla voit jatkaa pisteiden keräämistä. Uuden kortin saat postitse kotiisi.